{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥲💔💔واقا حقش بیشتر بود

🥲💔💔واقا حقش بیشتر بود
دیدگاه ها (۳)

حیف این ادما نشین🖤🖤

به شدت درک میکنم🙂🖤💔

ولی هیچ کس متوجه نبودتم نمیشه🥲

بفرست یراشش😂🤪

واقا ناعادلانست واقا

واقا متنفرم.......واقا.....متنفرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط