{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درک نداری بینی که مه چمه😕توجه نمیکنی هی به مه🙂💔

درک نداری بینی که مه چمه😕توجه نمیکنی هی به مه🙂💔
دیدگاه ها (۳)

اغوش تو دریای منه کاش بایدنو بیده نجاتم🙃🖤

حق😉

درک نداری بینی که من چمه

اگه درک نمیکنی خیلی خوشبختی❤️‍🩹🫂

هی گایز ایز بینی🤡🤙🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط