{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوبارع رفتم پی ای الکل و زهرماری 🥲🥃

دوبارع رفتم پی ای الکل و زهرماری 🥲🥃
دیدگاه ها (۰)

حیح 😅🥲

دوباره نخوابیدم

من دیگ شما رو نمیبینم 😂😂

این منم

ریه یه فرد سیگاری تو ۳۰ سال سیگار کشیدن

به یاد حمید هیراد که دراوج گمنامی از بین ما پر کشید رفت

سیلام من برگشتم دوبارع😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط