{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اصلا هم عر نمی زنمممممم

من اصلا هم عر نمی زنمممممم
دیدگاه ها (۲۴)

کیا بیدارننن🌚🖇️

حلال نمی کنم از کسی که آنفالو کرد...

1-ای خدا... آقا من غلط کردم... ولم کن روانی🥲🗿2-مث تو 🌚🖇️

نبابا من اصلا به خاطر این یک ساعت عر نزدم و خونه رو نزاشتم ر...

تو منو داری الکی عر عر نکن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط