{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی باید بیشتر مراقب شون باشیم 😔💔

ولی باید بیشتر مراقب شون باشیم 😔💔
دیدگاه ها (۱۸)

همه ی ما اونجوری که هستیم خوشگلیم :) پس خودتون رو دوست داشته...

ولی بیاید آنقدر تو زندگی آیدل هامون دخالت نکنیم :(

این جاست که ارمیای واقعی معلوم میشن 🤌❤️‍🩹

ولی من که همچین فکری نمی کنم ❤️‍🩹 عالی هستن هر چهار تاشون :)

🌻❤🌻گاهی با یک حرف یا یک رفتار، یک آدم نابود میشه...بیشتر مرا...

مراقب خودمون باشیم

مراقب جیمین باشیم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط