{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخوام بگم افسردگی تهیونگ خیلی بد بود

بخوام بگم افسردگی تهیونگ خیلی بد بود
دیدگاه ها (۰)

سم اووردم براتون

هیچ وقت یادم نمیره براش چه اتفاقی افتاد

امشب حالم خیلی خیلی بد㋡فقط تنها ارزوم اینکه زود صبح بشههمین....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط