{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم بودم همین کارم میکردم پس حق میدم

منم بودم همین کارم میکردم پس حق میدم
دیدگاه ها (۱۰)

مخوام برم بیرون

عع خورده زیادی تهیونگ رو کردن

جوری که این آهنگ رو حس میکنم

بهت حق میدم منم بودم آدمی مثل خودمو انتخاب نمیکردم؛))))))

پرایدو ندیده بودم فکر میکردم خارجه🤧به منم از این پسرا بدیننن...

ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط