{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گل شقایق

با این آهنگ میشه تو راه شمال به خواب رفت.
مگه نه؟



The stare and the moon intend to be a reminder tonight.
دیدگاه ها (۰)

گل شقایق

گل شقایق

میگی این فقط یه اهنگه؟پس چطور باهاش یه داستان میشه نوشت؟.The...

گل شقایق

Sadness lives quietly in the corners of the heart,like a sha...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط