{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرم خیلی خفن بود با اینکه زیاد ژاپنی دوست ندارم🥲❤️

بنظرم خیلی خفن بود با اینکه زیاد ژاپنی دوست ندارم🥲❤️
دیدگاه ها (۷)

تست mbti دادین؟اگه دادین تایپتون چیه؟

حق🗿

😂😂😂😂😂

ای وای😂😂

با اینکه معنیشو زیاد دوست ندارم ولی به ترکی خیلی خوشگلهه

میکس از ماهیرو از انیمه فرشته ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه...

این پستمو خیلی دوست دارم چون واقعیت بنظرم ✨نظر شما ها چیه ؟❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط