{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دتیز!

*آهنگ هارو پین کردم!
نسخه با صدا=https://wisgoon.com/v/H6O1YIQJMC/برای_دتیز
بی صدا=https://wisgoon.com/v/76VPE6IYSQ
دیدگاه ها (۲۳)

برای دتیز

برای دتیز!

من مردم بای :)

اگر شجاعت گفتن خداحافظی را داشته باشیم، زندگی در آینده یک سل...

𝐇𝐨𝐬𝐡𝐢𝐤𝐨/هوشیکوشرکت در دتیز https://wisgoon.com/v/TBM10BB6D2ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط