{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کردی ؟؟؟.؟باید بگم من کردم دارم میکنم بزار بگم چه حسی دار

کردی ؟؟؟.؟باید بگم من کردم دارم میکنم بزار بگم چه حسی داره بدترین فکر ها میاد تو ذهنت حس خیلی بدی به خودت داری ناراحتی که چرا نداریس همیشه فرار می‌کنی تا چهرت رو نبینه ماسک میزنی تا چهرت رو نبینه قلبت تند تند میزنه دلت مبارزه دست پات رو گم میکنی به لگنت میوفتم نمیتونی باهاش چشم تو چشم بشی اینا تمام حساسی هست که من به اون شخص دارم امید وارم عشق یک طرفه رو تجربه نکنی نکنی نکنی
دیدگاه ها (۱۴)

یک لحظه فکر کردم دوبلورها ولی بعد دیدم داره لبخونی می‌کنه

دازای مال من میشی

تقلید کار می بودی

هعی چرا اینقدر باهاش بدن

عشق در تاریکی 40. (واااو باورم نمیشه راستی راستی 40 تا شد 😐😐...

#P𝗔R𝗧 : 60〖#𝗖r𝗲e𝗽y_𝗟o𝘃e〗 عـشـقِ تَـرسـنـٰاک✦.............

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط