{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم چون تو رو خیلی دوست داشتم

منم چون تو رو خیلی دوست داشتم
از دستت دادم 💔🥀
دیدگاه ها (۲)

🥀🚶💔F = M💔🥀🚶

(این رو خودم خیلی دوست داشتم) عتماد به تو کردم......#موزیک

سخت‌ترین قسمتش این نبود که از دستت دادم، این بود که تا آخرین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط