{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اینارو باید اینستا و تیکتاک بزارم نه اینجا😭🙏

من اینارو باید اینستا و تیکتاک بزارم نه اینجا😭🙏
دیدگاه ها (۱۶)

احمقا😛

داش مراعات کن ادیتوریما😨

اینارو یادتون باشه تو پیج قبلیم گذاشته بودم، گفتم اینجا هم ب...

تا وقتی احترام نزاری نیازی نمیبینم احترام بزارم👑#ویسگون#اینس...

باید به انداره داشته باشی👍#طنز#تیکتاک#میم#باحال#اینستا#خنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط