{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماهم می‌تونستیم بد باشیم ولی متاسفانه حریف ما کسی بود که

ماهم می‌تونستیم بد باشیم ولی متاسفانه حریف ما کسی بود که دوسش داشتیم!
هعی روزگار😔
دیدگاه ها (۱)

خدایا این حس رو توی دل همه اونایی که دوست دارن بزار الهی آمی...

خدایا این هوای گرم مناسب شتر های عربستانه نه ما😂🤦

۳ تارو انتخاب کن راستشو بگم!😐فقط سه تا بیشتر نشه😂

ایندفعه بد جوری باختی😔

هعی روزگار کاش که ماهم داشته باشیم

هعی،لعنت،به،روزگار،#بد😉🖤

سوال پست[یه جمله انگیزشی برای آرمی‌های ایرانی بگو؟!خودم:شاید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط