{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی‌که‌واستون‌بودم؛‌‌واسم‌نبودید🥲💔🩹

چیزی‌که‌واستون‌بودم؛‌‌واسم‌نبودید🥲💔🩹
دیدگاه ها (۳)

لیاقت ندیدم وگرنه من اصلا آدم کم گذاشتن نیستم🥹🩹✨

اره هنوزم.... 🎧🥺❤️‍🩹

دلم ریخت مثل برگای پاییز🥺🫀🍁

اونقدر تلخ بود واسم این کلیپ که زیاد حال نوشتن کپشن نداشتم و...

❗️وقتی نبودید... اینستاگرام باز شدهیه حرکتی راه افتاده با ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط