{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگش شبیه زندگی کردن تو اقیانوس پر ستارست:)

اهنگش شبیه زندگی کردن تو اقیانوس پر ستارست:)
دیدگاه ها (۴)

:>>>

خدای هستی:)))

عررررر🥺🤌و تجربه می کنممم🥲☀️

به بهههه

فکر میکردم چشات ستارستولی ۲ تا پا تو آسمون دیدم

دیگه واقعا کل فوریوم پر شده بود باید با اهنگش ویدیو میگرفتم ...

من با تو زندگی کردن و تو این زندگی میخام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط