{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای بچها داشتم سکته می کردم هر کاری می کردم ویسگون بالا ن

وای بچها داشتم سکته می کردم هر کاری می کردم ویسگون بالا نمیومد 🫠
بک سا اون
دیدگاه ها (۲)

بچها بگین فقد من نیسم که سکته کردم🤧🙏🏻

وای فردا کارنامه میدن دارم سکته می کنم مطمعن هستم خراب کردم ...

وای چقدر ویسگون عوض شده بعد ۶سال نصبش کردم 🥲🥲 ورژن قدیمشو بی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط