{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرشته ها گریه میکنن

دیدگاه ها (۰)

هیچ وقت درست نمیشه

اره دیگه....

بزرگ میشی یادت میره ؟

خیلی بده.....

خب بریم درباره سنگ قبری که روش فرشته هست رو به تور خلاصه بگم...

دوست؟؟نسبت؟؟«ایگ؟؟مگه فرشته ها ایگ میکنن☆⁠.°؟؟

ینی اینجوری برام گریه میکنن ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط