{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو هم دلت براشون سوخت لایک کن و کامنت بزار

دیدگاه ها (۰)

اینا همه بچگی ما بود که گذشت

آخی

خودم ادیت کردم خوبه؟ اگه خواستی اصکی بری حدقل لایک کن کامنت ...

اگه فهمیدی لایک کن اگه نفهمیدی کامنت بزار نفهمیدم 🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط