{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی داریم مال خودمونه

هرچی داریم مال خودمونه
دیدگاه ها (۰)

بی وفا💔🖤

بغض شدی تو گلو💔💔

بعد تو بعدی نبود 💔🖤

قلبم و شکستی بشکنه قلبت💔🖤

هرچی هست بین خودمونه به شما ربطی نداره...

بوی گندم مال من هرچی که دارم مال تو:)k

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط