{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حال میکنین پشت سر هم واستون پست میزارم.🤣

حال میکنین پشت سر هم واستون پست میزارم.🤣
دیدگاه ها (۰)

وای بچه ها اینارو مطمئنم دیدین مگه نه خیلی خوبن من به به نفر...

کنیچیوا/دایجوبو دسکا/میتسوری کانروجی هستم/میخوام سناریو بنویسم نظرتون؟/سایونارا/

خب حمایت زیاد میخوام چون هی گزارش میشم نت داغونه ولی بازم وا...

واسه خودم ببخشید این چند روز رو سرم تو اپا بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط