{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی آسیه مقصره و دوروک ناراحت میشه 😂

وقتی آسیه مقصره و دوروک ناراحت میشه 😂
دیدگاه ها (۴)

😂🥹

یاسمین و سرپ (دوتا کسی که همش عامل دعوا ها بودن 😂)

یکم خوشحالی ببینیم 🥹

🪿🥹🤤

دوروک و اسیه #خواهران_برادران #لایک_کامنت_فالو_یادتون_نره❤

#اسیه #دوروک #اسدور #اونیاز #انور #یازگی #خواهران_برادران #ع...

کدامشون مقصره حالا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط