{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


انسانها را از زیستن بشناس !!

در گفتن همه آراستـــه اند !
در خفتن همه آرام .
در خوردن همه مهربان .
در بردن همه خنــــدان .
انسانها را در " زندگی " بشنـــاس .
دیدگاه ها (۱)

برای شما چی ارزو شد

😞😞

💕انسانها را از زیستن بشناس !!در گفتن همه آراستـــه اند !در خ...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط