{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمیگم دوست دارم!

من نمیگم دوست دارم!
بجاش میگم: 🫴🏻
دیدگاه ها (۰)

قدم های شونه به شونه ی زیر باروناتو میخرم نرو🥲♥🫂

من هواتو دارم 🫂کم کن از اضطرابم♥🥲

از شدت زیبایش قلبم نمیزنه🤤♥👀

🫂♥

هیچی نمیگم فقط میگم🚬 دوست دارم آلستور 🪽🍷

بیخود نمیگم دوست دارم دختر پوتین باشم😎

بجاش میگم:زن ایرونی تا ابد🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط