{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدبختا موقع دیدن این به چوخ رفتن

بدبختا موقع دیدن این به چوخ رفتن
دیدگاه ها (۱۴)

کاش... این... مال... من بوددددددددددددددتچفعتتیتتیتغلنژایتیث...

من که موخام برم بهشتخدا های بهشتو بیشتر دوس دارم

من مورد سومم (ولی خب کسی منو نمیخواد)

بچم

حال من موقع دیدن این سکانس 🫴

تنها چیزی که موقع دیدن این فیلم میتونم بگم اینکه شرمنده ایمـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط