{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه ناراحتم یعنی پول ندارم

اگه ناراحتم یعنی پول ندارم
بقیه چیزا یا به چپمه
یا با پول حل میشه
اگه ناراحتم پول بریزید شادمانی کنم🥹
دیدگاه ها (۲)

فهمیده اینوپی با دراکن مغازه داره همین

فهمیدین تاکمیچی دارم یا واضح تر بگم بهتون

این فیلمو نمیفهمم ಠ_ಠ

ولی دلتنگی ما فقط با دیدن این جور چیزا حل میشه 🇮🇷🇮🇷

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط