{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی بی من ی بی ناموس میزونی🖕🙂

دیدی بی من ی بی ناموس میزونی🖕🙂
دیدگاه ها (۰)

شبام دارن میشن خیلی تیره تر:)

بی مخاطب🙂🖕

هیچ چیز درستی راحت بدست نمیاد🙂🕸️

من شدم ی آدم اهنی🙃🖤

"_بابا.. شام چی داریم؟+میخوای بدونی شام چیه؟ کلمه ی شامو کام...

خدا رو چه دیدی یهو دیدی قرعه به اسمِ تو در اومدو همه ی سختیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط