{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکدوم حقشون نبود...کارکتر های بازی ها رو هم اگه حساب کن

هیچکدوم حقشون نبود...کارکتر های بازی ها رو هم اگه حساب کنیم واقعا بد میشه
دیدگاه ها (۱۶)

حالابگین سونیک برا بچه هاس این برجا اسمشون رو یادم رفته بجای...

قبول کنین واقعیته😂

کی میگه باب اسفنجی نمی تونه تخریب کنه😂

یعنی کره ای ها یه انیمه از ارش کمانگیر ساختن ولی خود ایران چ...

پارت یازده توی کامنت ها

اهم اهم کارکتر های گنشین واقعا خوشگن 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط