{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خدا یادم رفته اصنم دلیلش اون چیزای تو گوشیم نیست

دیدگاه ها (۰)

متاسفانه....

سال خوبی نبود

چرا بهشون میگن چهار چشم وقتی زیباترین چشم هارو دارن

🍦🍡اینم برای اون پستم که گفتم از هر جای گوشیم که بگین میزارم🍡...

و از واقعیت فرار کردنوقتی کی در اما نگاه میکنم انگار تو این ...

اسمشو یادم نیست تو کامنتا بنویس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط