{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی عکاس از جونش مایه میزاره.

دیدگاه ها (۲)

بیچاره شوهرش.

تقدیم به کسانی همیشه پستامو لایک می کنن.

تا آخر ببینید.

دهه نودی ها

واقعا از جون و دل مایه میزاره😂❤️

☆ستاره ی من تنها کسیه که برای☆ ☆درخششم از خودش مایه میزاره☆

☆اگر تمام ستاره ها آسمون رو ول کنن☆☆ستاره یه من می مونه☆☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط