{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقای کیم باور کن ما اصن کت به پایینو ندیدیم📿😔

آقای کیم باور کن ما اصن کت به پایینو ندیدیم📿😔
۱۰ دیقه دیگه امتحان دارم😼
دیدگاه ها (۰)

باح‌باح

بخدا قسطم بی احترامی نیستتت ولی...😭😂

خداییش این منمممم

سوال پست:چندتا امتحان دارید؟خودم یک امتحان دیگه دارم امتحان ...

نیم ساعت دیگه امتحان دارم دارم سکته میزنممممماگر دیگه پست نز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط