{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر قشنگ که مادرش سرکوبش نکرده هیچوقت🥹

چقدر قشنگ که مادرش سرکوبش نکرده هیچوقت🥹
یعنی تهیونگ از بچگی ناز بوده😭🍓
دیدگاه ها (۲)

من وقتی دیدم شوگا استوری گذاشته :🤣

توی این مورد هم مثل ایدلم میمونم🫡🤣🤣

پدر شرمندتیم🫡

هیچوقت حسم به بی تی اس تغییر نکرده همیشه یه آرمی میمونم #بی_...

تُرک‌ها وقتی کسی رو خیلی دوست دارن و می‌خوان آرزو کنن که هیچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط