{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۱۷)

من اگه ی روزی موتور سوار شم💔😂😂😂

🌚🤌

چرا انقدر ناخناتو بلند میکنی؟ به این دلیل:وای یادش بخیر سال ...

پروردگارا شرّ نادانها ومنافقین را به خودشان باز گردان...اله...

تئودن و دنیز #هنوز_هفده_سالشه #لایک_کامنت_فالو_یادتون_نره❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط