{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویی که بیشعور بودنوانتخاب کردی!

تویی که بیشعور بودنوانتخاب کردی!
دیدگاه ها (۵)

وییییولی من هنوزممم میخوامششش

ژنتیکیه

من دندونام گس میشهه

دقیقااااصن از کجاتون در میاریدشون😂

تو بیشعور بودن رو انتخاب کردی(:

زنمع روش غیرت دارم ایدیش تو بیو هس فالو کننننن بوس به تویی ک...

منم که جور و جفا دیدمو وفا کردم تویی که مهر و وفا دیدی و جفا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط