{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابایی دعا کن...

بابایی دعا کن...
دیدگاه ها (۰)

😏😅💔

: "آدمکش کور

خدایا شهیدم کنفایده دعا

دعا کنین نمیرم🙂‍↔️ @22550elena @itsjina

بابایی، بابایی باید زائرامو ببینی#حضرت_رقیه #کربلایی_سید_امی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط