{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توجه و اهمیت به حرف مردم =نابودی و بدبختی و رنج و بیچارگی

توجه و اهمیت به حرف مردم =نابودی و بدبختی و رنج و بیچارگی
دیدگاه ها (۰)

😭😭😭😭😭🤲🤲🤲🤲🤲

سریال : مشکلی نیست که خوب نباشی

گاهی چقدر به حرف های بی اهمیت بها میدیم...

⚠️ وطن‌فروشان آواره به بیچارگی خود اعتراف می‌کنند!🔥 مزدوری د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط