{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آهنگ و ی بار یکی واسم فرستاد که الان دیگه نیستش و این

این آهنگ و ی بار یکی واسم فرستاد که الان دیگه نیستش و این آهنگ هروقت می شنوم بغض ام میگیره:)
دیدگاه ها (۰)

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووییییییییی ARSHiaaaaaaaaa...

ب شدت نیازمند ی نفرم ک اینجوری تحملم کنه"

میزان اعصاب ام این روزا:

نه بببن من قرار نیست ازدواج کنم🗣💔💔💔

واسه تون اهنگ اوشینو کو اوردم الان یکی دیگه هم اپلود میشه🎀☘️...

ولی این اهنگ و جور دیگه ای دوست دارم( دارم الان گوش میدم)🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط