{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی کیپاپ، کیپاپ قدیم نیست🥺😔

ولی کیپاپ، کیپاپ قدیم نیست🥺😔
دیدگاه ها (۰)

هیچ پایانی نداشت🖇💔

....

کاش از اول این همه خاطره نمیساخت.... 🙃

JK🙂

دلم برای اون کیپاپ قدیم تنگ شده 🥺همه چی رنگارنگ و کیوت بود و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط