{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا که همچین حس خوبی میده بودنت:)🦋

واقعا که همچین حس خوبی میده بودنت:)🦋
(هی با تویی هستم که داری پست رو نگا میکنی نه عشقم)
دیدگاه ها (۰)

میدونم خیلی سخته که همیشه باور داشته باشی خدا کنارته و مراقب...

بله🙂‍↕️🤡

عیجان😌🤌

تا ابد BMW>>>>

عاشق یه همچین وایبی هستم:)بهم حس آرامش میده

واقعا حس خوبی میده😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط