{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشد نشد ک بیام بازم ب دیدن تو ♥•••••~

نشد نشد ک بیام بازم ب دیدن تو ♥•••••~
فقد ی نفره ک حسمو ب این اهنگ میدونع :))))
دیدگاه ها (۱)

کراشم اصن رو این عکسش ヅ 👩

البته تو کره پارک هم داریم و ایران هم یه علی داریم 😂

دلم خیلی واسش تنگ شده لعنتیووووو

میره جومونگو میگیره 😂😂

بچه ها خواستم باهم تو کامنتا صحبت کنیم(:اینکه ب این امید دار...

این تو پست قبلی جا نشد🤓بازم ممنونننننن💋

تو این عکس.... کسی ک به کیساکی ک بغض کرده نگا کرده؟ کسی ب را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط