{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه تو این حسم

همیشه تو این حسم
دیدگاه ها (۰)

:))

بیشتر از این نیست که:))

همیشه وسط خنده هام به مرگ فکر میکنم به اینکه کی میتونم خودمو...

الان فقط همینو نیاز دارم

میسوزه دلم واسه حسم که اونم سر تو mord

عاشق این حسم یاد سیرک دیجیتال شگفت انگیز میوفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط