{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر میکردم تنها کسی که همچین اخلاقایی داره منم

میبینم که تنها نیستم🙃
دیدگاه ها (۳)

دقیقاااا

بچه زامبی عنکبوت سوار رو تو مایکرافتم پیدا کردم

اینم از این تصورم از شوما

پشمام چه جالب میشه ترکیب این دو انیمه

منم اینجوری فکر میکردم!....

پستای بقیه رو میرم نگا میکنم میبینم هزار وخورده ای لایک خورد...

منم همیشه به این فکر میکردم که رفیقام بیان برینن رو سنگ قبرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط