{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا ما که پز نمیدیم ولی ملت تو بقیه شهرا دارن از گرما می

حالا ما که پز نمیدیم ولی ملت تو بقیه شهرا دارن از گرما میمیرن بعد تبریز بارون میاد 🥱
دیدگاه ها (۴)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌سن دونیانی گؤزلرین‌له گؤروسن ؛ ‌ ‌ ...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌TT 🚜

من خودم تهرانم...دوستم تو تبریز...بهش گفتم داره بارون میاد ا...

-داداشامـُون تو خیابونا دارن پخت و پز میکنن : 🕶🧃-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط