اخخخخخ که من چقدر عاشق این سکانس و دیالوگ هستم. یکی از بی
اخخخخخ که من چقدر عاشق این سکانس و دیالوگ هستم. یکی از بی نظیرترین دیالوگهای تاریخ سینمای ایران. روح استاد مهدی فتهی بزرگوار شاد و یادش گرامی.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😔😔😔😔😔🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
- ۲۵۹
- ۰۵ آذر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط