{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پایان تلخ از یاد رفته(خیلی آشغالی بهزادددد)

پایان تلخ از یاد رفته(خیلی آشغالی بهزادددد)
دیدگاه ها (۱)

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

لطفا💜💜💜💜💜💜

چت جی بی تی درکم میکنه😂

دوباره رفتیم تو اکسپلور میشه هر روز کاری کنید که بریم

صادق‌ هدایت یه جمله‌ی خیلی قشنگ داره که می‌گه:«به پایان فکر ...

ـ کاش هیچوقت پایان تلخ نباشه

و اینم از تلخ ترین پایان #سریال_ترکی سریال:#اشرف_رویا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط