{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من باکلاس نیستم !...

من باکلاس نیستم !...
دیدگاه ها (۰)

اونا خیابونی ان اما قلبشون صافو بزرگه مث کهکشون 🪐✨

وصیحت نامه یاس#یاس

ت گفتی عاشقمی ولی دروغگویی چون هیچ وقت عاشقم نبودی🗿🚬✨

چه اشتباهی رو دوبارع تکرار نمیکنی؟!..

باکلاس😎🖐😅

طنز

ولی پولش از اونم باکلاس تره 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط