{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ایکاش مامان باباهامون یکم خوب رفتار میکردن باهامون🙃🤌

ولی ایکاش مامان باباهامون یکم خوب رفتار میکردن باهامون🙃🤌
دیدگاه ها (۱)

ولی ابن اهنگ:)

اوهوم

ادم اشتباهی بود

من اونجا خواهم بود :)

ایکاش یکم کیفیت داشت🥲ببخشید 💔

وای ایکاش خوب شه حالش خیلی دوستش دارم گناه داره😭😭

هزینه رفتار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط