{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام بچمو عروس / دوماد کنم 🤙🏻

میخوام بچمو عروس / دوماد کنم 🤙🏻

ایدیش @pexiarl

مهربون باشین 😾 ایگم نکنین بچو، بفهمم بچمو اذیت کردین میزنمتون
نوه هم پونصدتا میخ-
چیزه اره بچه ی خوبیه 🥰
دیدگاه ها (۴۹)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌「 𝖽Ꭵᥒ𝗀 𝖽𝚘ᥒ𝗀  🗑 」 ‌ ...

New vibe 😝 ?!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط