{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😭

😂😭
دیدگاه ها (۰)

اگه بدون خداحافظی رفتم بدون قبلش گفته بودم حالم خوب نی:))))

توی بازار عاشقی ...

Me:)

منم یه پاتریک داشتمچرا دیگه الان ندارمش؟

اوه...(پستام صرفا فقط یه پستن)

دیزاین داخل کلاف

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط