{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نیازی نیست به آینه نگاه کنم تا

من نیازی نیست به آینه نگاه کنم تا
خودمو ببینم ، به تو نگاه کنم کافیه
چون تو خود منی ، مثل خودم برای
خودم مهمی🐣💛
دیدگاه ها (۱)

با کیه؟

(:

.قشنگ‌ترین احساسی که میتونی به یه آدم بدی اینه که برای دوست ...

یک بار برای همیشه از بین ببرش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط